Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

du kan bara dra åt helvete

orkar fan inte med dig längre,det är jämt du som får
mig att må skit och allt.kan du aldrig fatta det?hur
mycket jag än försöker förklara gör du bara narr av
mig,jag älskade dig otroligt mycket förut men nu sjunker
du lägre och lägre för varje dag!jag är rädd för att du
inte ska betyda nått för mig till slut.jag vill att du ska
betyda för mig och att jag ska älska dig.men det är svårt
för jag måste verkligen anstränga mig!du förstör mitt
själv förtroende och du får mig att gråta över en av mina
bästa kompisar,kan du inte bara acca?jag älskar henne
och kommer alltid att göra.hon betyder mer för mig än vad
du gör!egentligen vill jag att du ska läsa detta men jag vågar
inte visa,då kommer du bara bli ännu mer arg,fan vet vad som kan hända!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0