Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

inte varigt hemma

har inte varigt hemma på ett bra tag så jag har inte kunnat
vara aktiv,hahah men nu kommer det va som vanligt så jag
börjar vell med att skriva lite om går dagen och sedan om idag

idag(torsdag):
vaknade upp hos linnea,va fett trött,vi fixade oss och drog till skolan.efter
skolan va man först lite med inda,vi satt typ på skolgården och snackade
med philip,ivan och några mer.sen kom linnea när hon hade slutat så då
drog vi hem till henne.där satt jag och tittade på hanna montahna(stavning)
linnea satt vid datorn.sen skulle hon på träning så då hänkade jag och där träffade
jag bästis men hon va tvungen att dra på direkten.så då satt jag och tittade på
linnea ända tills inda kom,då drog vi och åt på bk,pappa bjöd.sen va vi en stund
och här sitter jag nu och tråkar,puss på en underbar dag med underbara vänner!

igår(onsdag):
dagen började med skola sedan drog jag linnea och inda till salladsbaren och åt.efter
det drog inda hem och jag och linnea drog hem till henne,sen kom inda vid 15.30 och
vi drog ner till spira och sedan till östernssons.sen drog vi upp till linnea,där vi inte gjorde
ett skit tills vi kom på att vi skulle träffa sejla,så drog vi och hämtade henne och direkt till
city efter det.sen drog sejla hem och vi träffade jonte.sen kom hans kompis och inda drog
så då cyklade jag,linnea,jonte och hans kompis bara runt och gjorde inte ett skit.sen drog
jag och linnea hem till henne och kollade på a.a och jag sov över där,tack för dagen alla!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0