Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

svar på frågorna

vad fick dig till att börja blogga? - Vet inte riktigt,jag hade en blogg innan denna också så jag har bloggat ett tag men jag tyckte väll antagligen att det verkar kul och så ville jag väll berätta lite om mitt liv och min vardag.
går du i ngn sport? - Nej,jag gick i innebandy i fyra år men för ett år sedan slutade jag.saknar faktiskt att spela...kanske ska börja igen?;)
har du ngra syskon? - Nej jag har inga riktiga syskon men jag har tre låssas syskon.
varför är det ett år imellan vi träffas? - För att vi bor för långt ifrån varandra..
gillar du gröt? - Haha nej jag inte inte så förtjust i gröt!
Hur strular man? - läs här om du inte vet,hehe. http://www.jesper.nu/forum/sex_och_samlevnad/81160-hur_kysser_man_ngn_/
har en fråga om hur man fixar sin design på bloggen, du har ju en bild hur har du fixat in den , hur gör man ? - Om du har blogg.se och det är header du menar att du behöver hjälp med så går du in på "Skapa" sen klickar du dig vidare till "Bild" så laddar du upp den bilden du vill ha i den storleken,sen när den har laddats upp trycker du på den lilla bilden så kommer den upp i stort format.då kopierar du länken som börjar på http:// där uppe där du skriver in hemsidor du vill besöka sen går du in på "Design" och sedan går du in på "Redigera Stilmall" där letar du reda på #header { där finns det en länk som du ska byta ut mot den länken du tidigare kopierad.hoppas detta hjälpte dig:)
hur länge har du o edvin vart tsm? - 9 månader,1 vecka och en dag för att vara exakt.haha
vilka bloggar läser du? - Gud det är många.men jag ska skriva ner några jag läser.jag läser vadfanskajagheta.se,vilma.se,kenza.se,blondinbella.se,fattybom.se,paow.se,blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg,egoinas.se,desireenilsson.blogg.se,fokis.se,kissies.se och sedan mina kompisars bloggar.
vad tycker du om bloggarna? - Jag har blandade åsikter om alla bloggar,än del tycker jag är lite överdrivna men jag vill ändå läsa dom även fast jag inte gillar deras personlighet och andra gillar jag både deras bloggar och dem personlighet.
Vem är den yngsta bloggaren du vet? - Jag läser faktiskt ingen direkt ung persons blogg men den yngsta jag vet som bloggar är 98a,det finns ju säkert yngre haha.
Tycker du det är jobbigt med alla oseriösa frågor? - Ja det tycker jag
min pojkvän vi hela tiden ha analsex med mig, men vet inte om jag vågar eller så. undrar har du haft analsex? lite tips om hur man ska förbereda sig! - Vet ju inte hur gammal du är men jag får väll ta förgivet att du är ungdom så gå till din närmaste ungdomshälsa och prata med barnmorskorna som finns där,dom kommer hjälpa dig med dina frågor.
Vad fick dig att börja blogga? - svaret finns längre upp.
Vilken är fin favorit färg? - min favoritfärg är rosa
Om du skulle få vara ett djur för en dag, vilket? - Skulle nog vilja vara en katt isf,vet faktiskt inte varför.
Om du skulle få ha en superkraft för en dag, vilken? - Om jag skulle få ha en superkraft över en dag skulle jag vilja kunna flyga:D
Vilka är dina favoritbloggar? - Hmm...ja du.mina favoritbloggar är nog vilma.se,vadfanskajagheta.se,fattybom.se,fokis.se
Vad har du för en kamera? - Jag har en Digital Camera Sony DSC W55 Review pink,alla mina senaste foton är tagna med den eftersom min mobil är inne på lagning.
vem/vilka är dina bästa kompisar? - Mina bästa kompisar heter Linnea och Inda.
När kände du att du ville blogga? - Jag kännde det förra sommaren alltså för ett år sedan,det va då jag började blogga:)
favoritfärg? - Står längre upp:)
Vilka kändisbloggar läser du och vad tycker du om kissie? - Vilka känndis bloggar jag läser kan du se längre upp.Jag har verkligen inget emot kissie men jag gillar inte när folk gör om sina kroppar..tycker att man ska stå för hur man ser ut.jag tycker att hon är söt som hon är:)
vad gör du på fridtiden? - På min fritid är jag mycket med kompisar,umgås och mysar med min pojkvän och så bloggar jag ju väldigt mycket också;)
Tycker du att det spelar någon roll om en kille har finnar? - Nej jag tycker inte att det spelar någon roll,alla får ju lixom finnar?
Tycker du om din kropp? - Jag har faktiskt inget emot min kropp
när fyller du år ? - Jag fyller år 22 juli,alltså rätt så snart:D
vill du hitta på något nån gåg,typ du jag linnea o daphne? - Jätte gärna :D
har du en systemkamera? - Nej jag har tyvärr ingen system kamera..jag vill ha en.just nu har jag en digital kamera
hur kan du vara så vacker ? -Tack vad gullig du är!du är sjukt vacker.
favorit blogg? - bland dom mer "kännda bloggarna är min favorit vadfanskajagheta.se och bland mina vänner är det boosanke.blogg.se:)
vad har du gjort idag? - Idag har jag vart med min lilla kusin på stranden och mysat lite här hemma med film och godis med honom.
Ska du träna på feelgood i höst?isåfall kan vi träna tsm. - Jag tränar på korpen för tillfället,men ska kanske byta till feelgood så ja visst kan vi träna tsm:D
är detta din bror, ni är så jääävla lika. - långt ifrån min bror!
hur är din drömkille? - Min drömkille har jag redan hittat och han är helt underbar!
Hej Nadinn, jag tycker att det är orättvist, hur kan du få så himla många läsare, kommentarer osv, jag har väl ganska många men inte lika mång som du!hur gör du? - hejsan,ja du.du kanske har fler läsare än mig?jag har 500 pär dag.men jag gör inget speciellt faktiskt.bloggar om mitt liv i allmänhet.:)
Vad fick dig till att börja blogga?
- Vet inte riktigt,jag hade en blogg innan denna också så jag har bloggat ett tag men jag tyckte väll antagligen att det verkar kul och så ville jag väll berätta lite om mitt liv och min vardag.

Går du i ngn sport?
- Nej,jag gick i innebandy i fyra år men för ett år sedan slutade jag.saknar faktiskt att spela...kanske ska börja igen?;)

Har du ngra syskon?
- Nej jag har inga riktiga syskon men jag har tre låssas syskon.

Varför är det ett år i mellan vi träffas?
- För att vi bor för långt ifrån varandra..

Gillar du gröt?
- Haha nej jag inte inte så förtjust i gröt!

Hur strular man?
- Läs här om du inte vet,hehe. http://www.jesper.nu/forum/sex_och_samlevnad/81160-hur_kysser_man_ngn_/

Har en fråga om hur man fixar sin design på bloggen, du har ju en bild hur har du fixat in den , hur gör man ?
- Om du har blogg.se och det är header du menar att du behöver hjälp med så går du in på "Skapa" sen klickar du dig vidare till "Bild" så laddar du upp den bilden du vill ha i den storleken,sen när den har laddats upp trycker du på den lilla bilden så kommer den upp i stort format.då kopierar du länken som börjar på http:// där uppe där du skriver in hemsidor som du vill besöka sen går du in på "Design" och sedan går du in på "Redigera Stilmall" där letar du reda på #header { där finns det en länk som du ska byta ut mot den länken du tidigare kopierad.hoppas detta hjälpte dig:)

Hur länge har du o edvin vart tsm?
- 9 månader,1 vecka och 2 dag för att vara exakt.haha

Vilka bloggar läser du?
- Gud det är många.Men jag ska skriva ner några jag läser.Jag läser vadfanskajagheta.se,vilma.se,kenza.se,blondinbella.se,fattybom.se,paow.se,blogg.veckorevyn.com/lindas-sminkblogg,egoinas.se,desireenilsson.blogg.se,fokis.se,kissies.se och sedan mina kompisars bloggar.

Vad tycker du om bloggarna?
- Jag har blandade åsikter om all a bloggar,än del tycker jag är lite överdrivna men jag vill ändå läsa dom även fast jag inte gillar deras personlighet och andra gillar jag både deras bloggar och dem personlighet.

Vem är den yngsta bloggaren du vet?
- Jag läser faktiskt ingen direkt ung persons blogg men den yngsta jag vet som bloggar är 98a,det finns ju säkert yngre haha.

Tycker du det är jobbigt med alla oseriösa frågor?
- Ja det tycker jag

Min pojkvän vi hela tiden ha analsex med mig, men vet inte om jag vågar eller så. undrar har du haft analsex? lite tips om hur man ska förbereda sig!
- Vet ju inte hur gammal du är men jag får väll ta förgivet att du är ungdom så gå till din närmaste ungdomshälsa och prata med barnmorskorna som finns där,dom kommer hjälpa dig med dina frågor.

Vilken är fin favorit färg?
- Min favoritfärg är rosa

Om du skulle få vara ett djur för en dag, vilket?
- Skulle nog vilja vara en katt isf,vet faktiskt inte varför.

Om du skulle få ha en superkraft för en dag, vilken?
- Om jag skulle få ha en superkraft över en dag skulle jag vilja kunna flyga:D

Vilka är dina favoritbloggar?
- Hmm...ja du.mina favoritbloggar är nog vilma.se, vadfanskajagheta.se, fattybom.se ,fokis.se

Vad har du för en kamera?
- Jag har en Digital Camera Sony DSC W55 Review pink,alla mina senaste foton är tagna med den eftersom min mobil är inne på lagning.

Vem/vilka är dina bästa kompisar?
- Mina bästa kompisar heter Linnea och Inda.

När kände du att du ville blogga?
- Jag kännde det förra sommaren alltså för ett år sedan,det va då jag började blogga:)

Vilka kändisbloggar läser du och vad tycker du om kissie?
- Vilka känndis bloggar jag läser kan du se längre upp.Jag har verkligen inget emot kissie men jag gillar inte när folk gör om sina kroppar..tycker att man ska stå för hur man ser ut.jag tycker att hon är söt som hon är:)

Vad gör du på fridtiden?
- På min fritid är jag mycket med kompisar,umgås och mysar med min pojkvän och så bloggar jag ju väldigt mycket också;)

Tycker du att det spelar någon roll om en kille har finnar?
- Nej jag tycker inte att det spelar någon roll,alla får ju lixom finnar?

Tycker du om din kropp?
- Jag har faktiskt inget emot min kropp

När fyller du år ?
- Jag fyller år 22 juli,alltså rätt så snart:D

Vill du hitta på något nån gåg,typ du jag linnea o daphne?
- Jätte gärna :D

Har du en systemkamera?
- Nej jag har tyvärr ingen system kamera..jag vill ha en.just nu har jag en digital kamera

Hur kan du vara så vacker ?
-Tack vad gullig du är!Du är sjukt vacker.

Favorit blogg?
- Bland dom mer "kännda bloggarna är min favorit vadfanskajagheta.se och bland mina vänner är det boosanke.blogg.se:)

Vad har du gjort idag?
- Idag har jag umgåtts med min pojkvän.

Ska du träna på feelgood i höst?isåfall kan vi träna tsm.
- Jag tränar på korpen för tillfället,men ska kanske byta till feelgood så ja visst kan vi träna tsm:D

Är detta din bror, ni är så jääävla lika.
- Långt ifrån min bror!

Hur är din drömkille?
- Min drömkille har jag redan hittat och han är helt underbar!

Hej Nadinn, jag tycker att det är orättvist, hur kan du få så himla många läsare, kommentarer osv, jag har väl ganska många men inte lika mång som du!hur gör du?
- Hejsan,ja du.du kanske har fler läsare än mig?jag har 500 pär dag.men jag gör inget speciellt faktiskt.bloggar om mitt liv i allmänhet.:)

Vad gör du för att sluta gråta när du gråter & tårarna aldrig vill sluta rinna?Nadinn är fin?
-Jag brukar låta tårarna rinna och träffa en kompis som kan hjälpa mig.efter ett tag slutar tårarna rinna,jag lovar.tack,du är också gin gumman:D

Så det va alla frågor som jag tänker svara på!Hoppas ni är nöjda med mina svar:D

Kommentarer
alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

sv: duktigt :D hur länge ska du inte äta godis ? :d

2010-07-07 22:14:11
URL: http://vadfanskajagheta.se
mathilda - sjondinen.blogg.se

fin blogg :)

2010-07-07 22:26:59
URL: http://sjondinen.blogg.se/
mathilda - sjondinen.blogg.se

varsågod , tack själv! :D

2010-07-07 22:42:04
URL: http://sjondinen.blogg.se/
sandra

hej . allt bra med dig ?

2010-07-07 23:38:13
URL: http://sandriisss.blogg.se/
ANGELICA

kul att läsa! :)

2010-07-08 00:34:49
URL: http://fleratimmar.blogg.se/
sejla:)

hah , kul & läsa svaren (a'



gmn , jag åker imorgon , tror inte jag kommer logga in på msn eller något , och kan heller inte träffas,ska packa oså :(

kmr sakna dig somfan ♥

2010-07-08 08:01:59
Anonym

är du helsvensk?

2010-07-08 17:50:11

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0