Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

bästa lördagen på länge

började med att jag vaknade klockan nio vilket jag inte gillar.
shejla vaknade klockan tolv,vid två ungefär åkte hon hem.då
gick jag och syster till bryggan så hon fick bada och så köpte
vi chocklad glass.sen gick vi hem,efter en liten stund drog jag
bryggan igen och träffade shejla,vi la oss på stranden och solade.
sen åkte vi hem och jag åt.klockan sex åkte shejla och klockan
halv sju kom min efterlängtade älskling edvin♥vi hade sjukt mysigt.
och nu har han precis åkt...saknar honom redan,men han kommer
igen i morgon bitti!längtar.nu ska jag äta mat,godis,chips,kolla på film.
_______________________________________________

HAR INGEN MOBIL FÖR TILLFÄLLET


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0