Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

kollade nyss på wild kids finalen


Kommentarer
Josefine

Fin och härlig blogg du har :)

Om jag får ge ett tips som kan göra den ännu mer spännande? Skriv tex "Dagens Gilla", eller kanske Dagens fråga, så blir det mer intressantare + att du erbjuder dina läsare att ge sina åsikter :) Hoppas du inte tog illa upp för tipsen, din blogg var jättefin :) Kram.

2010-06-14 23:56:56
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/
Josefine

Sv: åh tack så mycket, blir jätteglad at tdu tycker det :$ :D



Jag håller med dig, jag bråkar inte mycket med min mamma, men jag är ofta orättvis, och sen ångrar jag mig och känner mig jättedum. Man förstår nog inte riktigt hur det är förrän man själv blir mamma. Jag vill också vara som min mamma. Det är tillochmed så några av mina kompisar kallar henne för deras Andra-mamma. Tack för din åsikt :D kram

2010-06-15 00:13:52
URL: http://josefinesymaskiin.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0