Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

fredag

denne soliga dag som redan övergick till regn tillbringade jag med
daphne,först drog vi till stan och köpte present till klara vilket jag
inte avslöjar vad,eftersom jag inte vet om hon kollar min blogg.
efter stan drog vi hem till mig och hämtade min skateboard och sen
bar det av hem till daphne och fixa i ordning den,jag vart faktiskt
väldigt nöjd.sen bad jag mamma hämta mig eftersom det regnade
och daphne skulle ha match,hoppas ni vinner!nu ska jag nog duscha.
sen kommer älsklingen och sover här,bloggar kanske senare,beror
på om jag hinner innan han kommer för vi ska inte sitta vid datorn!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0