Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

stänger nog av nu

yes orkar inte med datorn mer nu,hela denna dagen har
man tillbringat med edvin i tele,du är det bästa som finns!
tyvärr ska jag inte till skolan imorn heller...mår fortfarande
inte bra,har ont i kroppen,huvudet,halsen,har svårt att andas
och är yr,amningen och yrheten kan ju ha att göra med att
jag har dåliga lungor och ett dåligt hjärta inte vet jag..docktorn
tror ju att jag har astma men medicinen hjälper ju inte så jag
vet inte vad det är,mamma ska ringa docktorn imorgon.plus
att hon ska ringa tandläkaren angående att jag ska få tandställning.
vilket jag inte är så pigg på men vi får hoppas på ett bra resultat.
ska sitta och prata med mamma ett tag innan jag lägger mig nu.bye

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0