Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

"det bästa som hänt dig"

så sa du,just då va jag lyckligast.men nu är allt så himla dåligt.det skulle ju vara vi förevigt,va det inte så?jag trodde verkligen på det du sa,jag kände mig verkligen speciell och älskad i din närhet,men inte längre,vad har hänt med dig?du är inte den personen jag lärde känna,du va helt underbar förr.bättre människa gick inte att hitta,du va bäst.om du ändå kunde fatta..vad mer kan jag göra?jag har försökt länge nu,jag orkar inte hur mycket som helst så är det bara.du va verkligen det bästa som hänt mig,med dig hade jag roligast,jag älskade dig grymt mycket,vi va hela tiden,du hade alltid tid för mig.nu är vi nästan aldrig för du har inte tid för mig längre,vet du hur mycket du sårar mig?nej jag tror faktiskt inte att du gör det.jag hoppas bara att du någon gång kommer förstå..du vet vem du är!

Kommentarer
Caroline

Vad roligt att du vill vara med och tävla. Annars har du ju faktiskt redan en fin blogg :)

Kram

2010-11-26 20:03:43
URL: http://pavlic.nu

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0