Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

Solnedgång vid Vättern !


Nu är jag tillbaka efter en tids uppehåll,saknar ju att blogga såklart!
Anledningen till att jag slutade blogga va för jag hade så otroligt mycket att göra,mycket i skolan förut och nu på sommarlovet har jag ju pluggat till moppe kortet så jag har lagt den mesta energin på det och att va med min familj,min pojkvän och mina vänner.

Men nu är jag ju somsagt tillbaka,det va faktiskt ni,mina underbara läsare som fick mig att längta tillbaka!

Nog om det,idag ska jag åka in till stan och kolla om mitt nya objektiv har kommit hem och så ska jag nog köpa ett till objektiv och ett nytt stativ och kanske lite fler småsaker till min Nikon D3100.Sen ska jag nog lägga mig och sola,antingen i trädgården eller vid stranden,jag och mamma har inte bestämmt oss.Nu ska jag gå ut till mamma i köket för hon har gjort pannkakor till mig!Kärlek till min mamma!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0