Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

Underbar fredag kväll/natt

Jag drog ju somsagt och hämtade Tobias så åkte vi och mötte upp Joel, Sonny, Martin, Emma och Fanny! Och bara snacka ett tag sen drog vi till donken och åt och bytte även bil så vi åkte med Jimmy och Hampus. Så jag hade två dyngraka vid sidan om mig, haha så kul. Men det blev bara att dra runt och prata med folk osv. Jätte mysigt. Nu vaknade jag nyss och jag håller typ på att dö, har sån himla träningsvärk,fyy! Men men..Ska äta frukost nu och sen tror jag att jag skulle åka och träffa Jim och Filip men vi får se hur det blir med det! Uppdaterar senare. Jätte dåliga bilder men det är iallafall Tobias, jag och Joel!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0