Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

Mina julklappar!

Min fina Macbook Air som jag fick av min pappa:
Två datafodral av pappa:
Fotografering, av pappa:
Digital fotoram, av min pojkvän:
Parfym, av min pojkvän:
Ginapresentkort, från mammas kille. 500 från mamma och 500 från mormor och morfar:
Armband, av mamma:
Underställ, av mamma:
Nattlinne, av mamma:
Sockar, av mamma:
Morgonrock, av mamma:
Volvo 240 meck-bok, av mormor och morfar:
Mysiga sockor, av mormor och morfar:
Mascara, av mormor och morfar:
Tröja, av mormor och morfar:
Parfym, av pappas tjej:
Presentkort på någon valfri behandling, från pappas tjej:
Presentkort på kicks, från pappas tjej:
Lipgloss, från min lillasyster:
Överfallslarm, av min lillebror:
Spel, av min lillebror:
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0