Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

Fick bli 6 av dom som gillade, de som betyder mest!

Marinette Blixt
Har inte alls kännt dig länge men gud vad jag älskar dig redan, du är helt underbar!
Kan prata med dig om precis allt och du finns alltid där, lyssnar alltid.
Jag kommer aldrig svika dig, kommer stå vid din sida,
hela tiden! Kom ihåg det gumman.
Du betyder mycket!


Patricia Rylander
Min allra bästa vän, finns så himla mycket att säga om dig, du är världens bästa,
finaste och underbaraste. Hur dåligt jag än mår så får du mig alltid
att le. Du får mig så himla lycklig och vi har alltid roligt med
varandra. Så fort jag är ifrån dig så saknar jag dig
jätte mycket. Du betyder mest för mig
och jag älskar dig över allt annat.


Martin Andersson
Min bästa kill kompis, du är som min bror. Ställer alltid upp för mig, finns alltid där
och får mig alltid glad, jag älskar att vara med dig. Det är så himla
roligt. Man skrattar hela tiden, speciellt åt dig med tanke på
att du kan vara rätt så galen. Vet inte vad jag skulle
göra utan dig. Allt skulle vara så tomt.
Så glad att jag har dig. Att man
kan vara så bra vän utan
att få känslor!
Älskar dig


Inda Biso
Du kommer alltid betyda grymt mycket för mig, vad som än händer! Vi umgicks
jätte mycket för två år sen, nu är vi inte lika ofta men jag kan lova
dig att jag älskar dig precis lika mycket nu som då! Du är
världens sjukaste och roligaste, vi failar ofta när
vi ska göra saker så att det slutar med att
vi sitter och as garvar. I din närhet
mår jag alltid bra. Du får mig
lycklig tjejen. Kom ihåg det.
Älskar dig jätte mycket!


Sejla Cosic
Gud vad du är fin tjejen, en av dom vakraste som finns, är glad att
jag har dig. Kan prata med dig om det mesta och det känns
skönt. Du vet även att jag alltid finns här för dig.
Du är helt underbar och jag älskar dig!


Disa Bernström
Min underbara kusin. Jag älskar dig jätte mycket gumman! Vet att vi inte ses
ofta och att jag kanske har svikit dig lite när jag struntat i att komma
till mormor och morfar. Är rädd för att vi har glidit ifrån varandra.
Men du ska veta att du betyder jätte mycket för mig hjärtat,
det kommer du alltid göra och att jag älskar dig jätte
mycket. Saknar dig också.. Min favorit tjej!
Vakrast är du, fina fina Disa!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0