Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

ebba linnea albrektsson broden

den bästa vännen jag har!
du är helt otrolig linnea,om jag ska skriva ner allting jag har att säga om dig kommer det ta en evighet.den evigheten tänker jag dock inte ge datorn utan min evighet ska jag ge till dig,vill va med dig typ hela tiden för vi har så sjukt kul tillsammans.med dig kan jag verkligen vara mig själv och jag kan alltid prata med dig om allt möjligt,du är den ända kompisen som vet ALLT om mig.vill heller inte att någon annan ska veta allt,för jag litar ju verkligen på dig.jag vet ju att du inte säger någonting jag berättar till någon annan.inför dig skäms jag aldrig det kan jag lova dig och jag tror även att du märker det.klarar mig fan inte en dag utan dig..saknar dig enormt mycket just nu..bra att vi ses imorgon och vi ska ha det fantastiskt underbart tillsammans som vi alltid har baby.du är helt enormt underbar!går inte att beskriva dig med dom finaste orden som finns.älskar dig sjukt mycket bästa vän!
(gullig bild på mig då,linnea är finast och som sagt jag kan vara mig själv med dig linnea♥)

Kommentarer
linneaa

jag kan inte beskriva med ord hur mycket jag saknar dig just nu , du är det bästa jag har , utan dig äär jag tom som lust !

jag älskar dig nadinn viktoria turk bästavän bärnström ! <33333333333333333333333333333333

2010-07-01 23:27:49
if u seek Liina Baby Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Naw, söt bild =)

2010-07-02 00:40:07
URL: http://nattstad.se/liinababy
sejla:)

shit va fint skrivet :)♥

2010-07-02 08:22:43

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0