Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

Bra kväll!

Igår blev det att åka till Mantorp-Linköping-Mjölby. Med Pontus och två härliga grabbar, vi hade det jätte roligt. När vi släppt av dom åkte vi in till Motala och skjutsade Robert, sen åkte vi hem till mig och la oss i sängen och tittade på Disturbia, den va jätte bra och jag hade en jätte mysig och underbar kväll med min fina. Vaknade upp på hans axel i morse, men han va tvungen att åka hem.. Han skulle mecka 745a, min duktiga pojke! Nu ska jag hoppa in i duschen och förmodligen åka och träffa Kim efter det. Men jag ska hem tidigt och sova eftersom det är skola imorgon.. Bara att vänja sig med det.. Bilderna nedanför är på min vackra mamma!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0