Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

Vacker dag!

Inatt sov jag och Pontus ensamma hemma så imorse gick jag ut på promenad med Vilja, sen så överraskade jag Pontus med frukost på sängen(bilder kommer sen). Vid 11 åkte vi in till Viljas dagmatte igen så att hon fick leka lite med Moltas eftersom det är dags att börja lämna henne imorgon då skolan sätter fart igen... Vi stannade där i drygt en och en halv timma. När vi kom hem pressade jag på mig två underställ, ett par jeans, fyra tröjor, en jacka, en mössa och två par vantar för då bar det av mot Omberg med Johan, Malin, Andreas, älsklingen och Vilja såklart. Dom åkte pulka och så grillade vi korv i solen. Riktigt mysigt väder. När vi kom hem kollade vi på film och sen kom mamma, Roger(mammas kille) och hans barn förbi för att hälsa på Vilja. Nu sitter jag och mamma och äter och snart får jag tårta med energidricka till. Kan det bli bättre? Igår träffade jag och älsklingen Gustav och så skjutsade vi Linus och Sune till krogen. Annars myste vi bara framför film i sängen!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0