Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

NYÅRSLÖFTEN!

Hälsa,
Se till att börja ta hand om min hälsa bättre, vända på dygnet med tanke på att jag alltid lägger mig runt fem på nätterna, börja äta bättre (inte mer utan hälsosammare) alltså sluta med donken och chips osv, börja träna min kropp liiiite och gå ut och gå oftare, dricka mindre alkohol.
 
Skolan,
Sluta stressa upp mig så mycket över skolan och ta det mer som det kommer, ett prov i taget i stället för att tänka på alla kommande prov i framtiden. Komma fram till vad jag vill gå för linje, om jag ska fortsätta på en lärlings inriktning eller börja om i höst på ett vanligt program.
 
Kärlek,
Fortsätta hålla hårt i min älskling och se till att vi får ett underbart år tillsammans.
 
Pengar,
Försöka sluta shoppa så mycket och istället spara undan mer pengar till framtiden, då tänker jag i första hand på bil eller lägenhet.

 
 
 
 
 

Kommentarer
Mikael

Lycka till!

2013-01-04 00:58:23

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0