Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

helgen

ja ja jag vet att jag inte har bloggat nått i
helgen men jag hat sovit och vart hos
emelie hela helgen så jag kom vell hem vid
nio idag/söndag.först i fredags kom emelie
till z-lund dä hon mötte mig och edvin,vi tre
drog till stan och fika,sedan hem till mig och
åt och fixade sig till att sedan dra till z-lund
disco,(älskar dig edvin) den hämtade emelies
pappa oss och vi drog till mjölby,åt mc och va
uppe ett tag och hade roligt,lördagen vart bara
en almänt slapp dag utan smink och så hade vi
pjamas på oss hela dagen plus att vi fick besök
av den "lilla flickan".vart lite ledskigt men hon är
ju inte farlig,vet inte om nån annan än jag,emelie,
moa,jerry och malin fattar men skit samma.på
söndagen vaknade jag och moa tidigt och låg och
pratade.sen vart det att jag,emelie,jerry och malin
drog till stan och kollade julklappar,sen drog vi hem
och hade kul,lägger nog ut en video från det sen.
senare kom mamma och hämtade mig och här sitter
jag, tack för en underbar helg alla!

(saknar thailand)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0