Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

jag och ninni är skönast & jag älskar edvin!


överskriften säger mycket,
idag var det skola och det va vell som vanligt
ipc,efter skolan strog jag ninni elin och jennifer
och fundera jävligt länge på om vi skulle va hos
elin eller jennifer , till slut vart det inget med det
elin och jennifer drog till stan och jag och ninni
stanna på skolan och vänta på edvin,när han
kom så var vi på skolan ett tag och hade lite
kul sen skulle ninni hem så då drog jag och
edvin och typ bara stog ute och kramades och
lite så,sen drog jag hem och här sitter jag .
måste bara tillägga detta med stora bokstäver
och under stryket,
IDAG FRÅGADE MIN SVENSKA LÄRARE OM JAG OCH EDVIN HAR HAFT 6
lixom herregud!
jag och ninni fick flabbet...alltså var allt som vanligt!
puss på dagen ;*

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0