Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

tisdag,

idag började vi skolan kl halv nio och slutade kl tio
efter skolan drog jag och ninni till stan,va lite med
karen och ofelia sen kom mamma och då gick jag,
mamma och ninni och köpte julklappar.när vi hade
handlat klart så gick vi och till levins guld eller nått
så piercade jag mig där,sen var jag,karen,ofelia
och ninni kvar på stan ett tag.mamma hämtade
mig och ninni vid fem,vi skjutsade hem ninni.när vi
kom hem så bakade vi och jag kollade lite på tv och
lyssnade på musik.och nu sitter jag här dåva.ska vell
snart lägga mig eftersom jag har rätt så tråkigt.så
puss och natti!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0