Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

dagen var bäst

ja idag fyller ju cec år,grattis till älsklingen,
dagen började med att jag och cec höll på
att missa bussen in till mjölby men det gjorde
vi som tur va inte.när vi kom in till mjölby hämtade
cec mamma oss och vi drog och åt med hennes
mamma och syster.sen handlade vi lite paket
och träffade vigge och andre,vi drog hem till
cec där sofia och ebba väntade så gulligt på oss.
när vi kommit hem bakade vi tårta och sminkade
oss för att dra ut,kul vare,när vi åt på kebab hous
fick vi värsta skällen och allt,haha.sen drog vi hem
och här sitter nu jag och cec med en marabo.gott!
tack för en underbar dag och åter igen grattis till cec.
nu kommer det fina bilder !
-grejerna vi köpte på stan


träffade johan palm idag va bara tvungen att säga det,vet inte om jag
känner mig så direkt stolt över det med va bara tvungen att nämnat!
jag  cec  johan  ebba  sofia

Kommentarer
ebba

hihii <3

2010-04-14 17:21:32
URL: http://ebbaviktorianilsson.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0