Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

patriciahjärtanadinn

det finns inget finare än våran vänskap!
du är obeskrivlig.helt underbar.jag gör
allt för dig,och vad det än är kommer
jag alltid finnas vid din sida och göra allt
för att du ska må bra.finns alltid för dig
det vet du och jag vet även att du alltid
finns för mig,du gör mina dagar ljusa och
du gör mig till den lyckliga person jag är
idag,jag vet inte om jag hade klarat av
alla dessa dagar utan dig vid min sida,du
är den som alltid gör mig glad när jag mår
dåligt,alla minnen med dig,kommer aldrig
glömma en ända stund med dig,dom kommer
förevigt att finnas i mitt hjärta.du är den jag
har roligast med,med dig kan jag verkligen
vara mig själv,inför dig skäms jag inte över
någonting,och du behöver inte skämmas inför
mig,vad du än gör för klantiga,roliga eller
pinsamma grejer kommer jag älska dig lika
mycket,jag är glad över att du vågar stå för
att du gillar mig för den jag är patricia,du är
en enskild människa,det finns ingen som är
som du och det är just för att du är dig själv
och ingen annan,jag älskar dig så jävla mycket.
ingen kommer någonsin få ta din plats i mitt
hjärta,den är förevigt din.om du lämnar mitt
hjärta kommer det aldrig att kunna bli lika
lyckligt som det är nu,det ska du veta!du är
helt underbar.älskar dig anna patricia rylander!♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0