Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

sejla cosik♥

gumman du kommer aldrig förstå hur mycket du betyder för mig!snart åker du...och jag kommer inte kunna prata med dig något mer för jag vet inte hur jag ska kunna få tag på dig?jag älskar dig sjukt mycket!du är verkligen en av dom bästa vännerna jag har,jag kommer sakna dig sjukt mycket...till dig kan jag säga vad som helst du förstår mig alltid och det jag säger till dig säger du inte till någon annan och du kan alltid prata med mig,jag kommer alltid finnas för dig,hoppas du förstår det gumman,jag grät ur mig några tårar när jag lästa din kommentar..att du åker imorgon och att du inte kommer logga in på msn,plus att jag vet att du inte har några pengar på din mobil..så jag vet inte vad jag ska göra,jag hoppas iaf att du hinner läsa detta innan du åker,sejla DU BETYDER SJUKT MYCKET FÖR MIG OCH JAG ÄLSKAR DIG JÄTTE MYCKET!♥
nadinn♥sejla

Kommentarer
bitterfittan

jag ska också bara träffa vänner (:

2010-07-08 13:10:46
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
sejla:)

e i slovenien nu , so passade po att satta mig vid datan , skriver ganska cp men de har nt alla bokstaver som vi har.

gumman jag saknar dig sjukt javla mkt ,och a , vi ses typ om en manad, men de kmr ga fort , lita po mig :D

HAHAHHA , kanns som ja skriver som en , jag vetinte vad xd



ily babe ♥

2010-07-10 21:17:03

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0