Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

kom nyss hem

yeahh.kom nyss hem från stan för jag och patricia åkte ju dit igen.vi hade skit kul på bussen för marre va rätt full.haha.själv dricker jag ingenting!på stan gick vi runt och kollade lite sen gick vi och åt på sibylla.sen gick jag och träffade älsklingen vid östra skolan.det va typ två dagar sen jag träffade honom så jag saknade honom skit mycket,det va väldigt skönt att få träffa honom.på vägen hem sen träffade jag linnea,hon vart jätte glad när hon såg mig och vad vart inte jag då?vi typ stod och skrek.så kan livet vara om man har en bästa vän!när jag kom hem hade min lillasyster suttit uppe hela kvällen och väntat på att jag skulle komma hem för hon hade köpt en stor klubba åt mig som låg på min kudde.gulligt va?av min lillebror fick jag även lite rostade mandlar eller nått.det hade jag aldrig smakat men det va faktiskt riktigt gott!hittade lite gamla bilder,dom två första är på min lillasyster och den tredje är på mina två lillebröder,min lillasyster och jag

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0