Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

nu drar jag

vaknade för tjugo min sen,somnade väldigt sent för jag fick i mig vit lök vilket jag är väldigt känslig mot...så jag hade jätte ont i magen.men tillslut somnade jag och jag är glad för att jag orkade gå upp överhuvudtaget.men som sagt jag åker till borlänge nu..och snälla gör som jag sa i mitt förra inlägg,för ni vill väll att jag ska vara glad även när jag kommer hem från resan?ni gör mig så glad när ni kommenterar.men nu måste jag åka.pusshej.:(

Kommentarer
tove

du får gärna följa och kommentera min blogg!

du är så söt! :) <3

2010-06-30 08:26:50
URL: http://jagarenkatt.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0