Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

dagen

dagen började som vanligt med skola,där man hade det skit kul med
dom bästa,sen drog man till stan med sandra och klara.jag och sandra
tiggde munkar på torget.han som säljer är verkligen cp.han försökte
nypa mig med munk tången i näsan hahaha.han skrämde även iväg
sandra långt bort och medans sandra sprang för livet passade han på
att ge mig en munk,haha.god va den.sen gick jag och sandra på stan
ett tag för klara skulle göra nått med sin mamma typ.en sak är iaf säker,
vi hade fett kul!efter stan drog man hem till datorn + att man pluggade.
har ju NO prov imorgon...men iaf bilder från den underbara daden kommer
här nedanför.nu ska jag titta på andra avenyn på svt play.puss på ett tag !







jag,fanny och sandra hade fett kul efter gympan



nadinn älskar inda och sejla!




sandru och jag är skönast!







Kommentarer
iindaa

omg haha bilderna på oss,serri flumm,(a'

älskar dig gmn<33

2010-03-25 21:50:42
URL: http://boosanke.blogg.se/
fanny larsson

vi är coolast! :D

2010-03-28 22:16:19
URL: http://fannylarsson.devote.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0