Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

kom precis hem

först kom shejla hit och vi åkte runt på väster,sedan drog
vi till råsnäs där vi träffade linnea vilket inte va planerat
men det va bra!sen drog vi till väster igen,efter det skulle
shejla hem så jag och linnea följde henne,sen drog jag och
linnea hem till henne och hämtade hennes roderblads så att
båda kunde åka,så då åkte vi runt ett bra tag på ekön.sen
drog vi hem till felicia och hämtade min tröja som jag nån
gång glömde hemma hos henne.sen fortsatte vi åka.typ på
ekön och bondebacka.efter det drog vi hem till linnea och
hämtade hennes cykel så följde hon mig till teamsportia
hallen.måste bara säga en grej,jag älskar er linnea och shejla

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0