Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

skulle bara vilja säga..

du är perfekt som du är, du bättre än vad du själv ser dig som.
du vill bara andras bästa och ser inte hur du själv sjunker ner,
det finns gränser som du inte ser, du är värd något mycket bättre..
jag vet hur svårt allting är, allting verkar meningslöst,
men jag lovar dig, du ska få lära dig att le igen.
tiden läckar alla såren, även dina sår.
Så många gånger man tänker ge upp hoppet men ändå gör
man det aldrig, det är för att du är inte färdig här än, du har mycket mer att leva för.
men du vill bara inte se det, din styrka har bara blivit svagare..
men du lär dig med tiden, du hittar nya sätt att leva på.
livet är som en gå  balansgång, lättare om någon går brevid,
och jag lovar dig, jag ska gå brevid dig hela vägen.
jag älskar dig honey / ninni






Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0