Nadinn's blogg - Nadinn's blogg -

Fina sommarklänningar

Va inne och letade lite efter fina klänningar eftersom jag troligen ska åka utomlands snart, var inne på en massa sidor innan jag hittade denna och jag tyckte inte alls att dom hade något fint att erbjuda.. Men så hittade jag denna sida som har jätte fina klänningar till ett bra pris. Föll verkligen för den svarta klänningen här nedanför, den går ju att använda både på stranden och som fest klänning. De andra två klänningarna är också jätte fina med otroligt härliga färger för en fin dag på stranden. Tycker verkligen att ni borde kika in på deras sida och kolla in vad de har för utbud! Du hittar somsagt deras fina kläder här mylovebasket.com !
Kollade även på deras andra utbud, de har faktiskt väldigt fina kläder i övrigt också, tänkte passa på att beställa lite tröjor till resan och ett par matchande skor inklusive smycken till dom fina klänningarna jag har spanat in!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0